Студије
- Нивои студија
- Студијски програми
- Признавање високошколских исправа
- Образовање током читавог живота
Научно поље – Природно-математичко и Друштвено хуманистичко поље
Научна област – Геонауке, Економија
Диплома/титула - Мастер туризмолог
Ниво студија - Интердисциплинарне студије, мултидисциплинарне, трансдисциплинарне (ИМТ) мастер академске студије
Број ЕСПБ бодова - 60
Циљ студијског програма је да кроз мултидисциплинарни приступ образује кадрове из области културног туризма који треба да стекну вештине, стручна знања и звања, за рад у овом, брзо растућом сектору туристичке делатности. Општи циљеви образовања мастер туризмолога у области културног туризма су следећи: развијање критичког мишљења и способности разумевања и решавања проблема односа туристичке тражње и понуде, што укључује такође и формирање свести о неопходности перманентног образовања, нужног за ефикасно деловање у динамичком, променљивом окружењу; циљеви образовања се огледају и у формирању таквих стручњака који су оспособљени за тимски рад, спремни да резултате свога рада саопште стручној и широј јавности у усменој и писменој форми.
Студенти у оквиру овог студијског програма допуњују знања стечена на основним академским студијама. На такав начин студенти се квалификују да повезују и примене знања у решавању проблема у културном туризму. Такође, овај студијски програм квалификује студенте да интегришу знања, пронађу најбоље могућности за конкурисање код различитих фондова како би реализовали своје идеје и допринели бољој, разноликој понуди из области културног туризма, решавају сложене проблеме и да на јасан начин пренесу знања стручној и широј јавности. Студенти стичу квалитете потребне за запослење у околностима које траже иновативност, комуникативност, личну одговорност и иницијативу, у сложеним и непредвидивим професионалним окружењима.
На студијском програму МАС Менаџмент у културном туризму студенти стичу компетенције у следећим областима:
• за високо академско стручно и научно усавршавање из области културног туризма
• за овладавање квалитативним и квантитативним методама, техникама, поступцима целокупног процеса истраживања свих сегмената туристичког тржишта, са акцентом на тржиште културног туризма;
• самостално и веома одговорно управљање и руковођење предузећима, деловима предузећа и осталим привредним субјектима из домена културе и туризма, на пословима организације догађаја и у осталим комплементарним делатностима;
• за развијену комуникацију у савременом пословном окружењу.