hr logo

erasmus povelja logo

Пријава

Пријави се

Корисничко име *
Лозинка *
Запамти ме
Bonus Veren Siteler canlı casino deneme bonusu veren siteler 1xbet giriş superbetin Deneme Bonusu Veren Siteler sweet bonanza

МАС Менаџмент у културном туризму

Универзитет у Нишу – МАС Менаџмент у културном туризму Универзитет

Нишу

 

Студијски програм - Менаџмент у културном туризму

Научно поље – Природно-математичко и Друштвено хуманистичко поље
Научна област – Геонауке, Економија
Диплома/титула - Мастер туризмолог
Ниво студија - Интердисциплинарне студије, мултидисциплинарне, трансдисциплинарне (ИМТ) мастер академске студије
Број ЕСПБ бодова - 60

ОПИС СТУДИЈСКОГ ПРОГРАМА - ИНФОРМАЦИЈЕ КОЈЕ БЛИЖЕ ОДРЕЂУЈУ КВАЛИФИКАЦИЈЕ ЗА КОЈУ СЕ ДИПЛОМА ИЗДАЈЕ

Циљ студијског програма је да кроз мултидисциплинарни приступ образује кадрове из области културног туризма који треба да стекну вештине, стручна знања и звања, за рад у овом, брзо растућом сектору туристичке делатности. Општи циљеви образовања мастер туризмолога у области културног туризма су следећи: развијање критичког мишљења и способности разумевања и решавања проблема односа туристичке тражње и понуде, што укључује такође и формирање свести о неопходности перманентног образовања, нужног за ефикасно деловање у динамичком, променљивом окружењу; циљеви образовања се огледају и у формирању таквих стручњака који су оспособљени за тимски рад, спремни да резултате свога рада саопште стручној и широј јавности у усменој и писменој форми.

Студенти у оквиру овог студијског програма допуњују знања стечена на основним академским студијама. На такав начин студенти се квалификују да повезују и примене знања у решавању проблема у културном туризму. Такође, овај студијски програм квалификује студенте да интегришу знања, пронађу најбоље могућности за конкурисање код различитих фондова како би реализовали своје идеје и допринели бољој, разноликој понуди из области културног туризма, решавају сложене проблеме и да на јасан начин пренесу знања стручној и широј јавности. Студенти стичу квалитете потребне за запослење у околностима које траже иновативност, комуникативност, личну одговорност и иницијативу, у сложеним и непредвидивим професионалним окружењима.

ПОДАЦИ О НАМЕНИ СТЕЧЕНОГ ЗВАЊА - ИНФОРМАЦИЈЕ О АКАДЕМСКИМ И ПРОФЕСИОНАЛНИМ МОГУЋНОСТИМА КОЈЕ ПРУЖА КВАЛИФИКАЦИЈА

На студијском програму МАС Менаџмент у културном туризму студенти стичу компетенције у следећим областима:
• за високо академско стручно и научно усавршавање из области културног туризма
• за овладавање квалитативним и квантитативним методама, техникама, поступцима целокупног процеса истраживања свих сегмената туристичког тржишта, са акцентом на тржиште културног туризма;
• самостално и веома одговорно управљање и руковођење предузећима, деловима предузећа и осталим привредним субјектима из домена културе и туризма, на пословима организације догађаја и у осталим комплементарним делатностима;
• за развијену комуникацију у савременом пословном окружењу.